Evil visdomstand!

Det är någon som gnager mig lite extra på insidan av kinden. Denna någon kanske man kan kalla visdomstand. Eller? Jag är lite osäker. Den är liksom inte så synlig än tror jag, jag är mest röd just där, och har inte speciellt mycket skinn kvar på ett ställe. Det är inte så jätteskönt, men, någon gång är det väl min tur också. Jag hoppas bara att det inte blir extrem smärta och klanterier där inne i munnen, jag har nämligen ingen lust med att betala någon idiotisk tandläkarsumma för att tänderna är tvungna att dras ut, eller något liknande...


Jag fick nyss ett brev från Nerikes Allehanda. Öppnar kuvertet, och det första jag läser är "Snart fyller du 20 år!". Jotack, jag vet. I brevet talar de om att Familjenyheterna hör till tidningens mest lästa material, och att de nu vill låta mig skriva en notis om att just jag fyller 20 år. Om jag inte vill bli uppmärksammad behöver jag inte göra någonting, för hör de ingentin så tar de det som ett nej till att medverka. Jag skrattade innan jag ens läst hälften. Jag kan inte se varför man själv ska skicka in en notis och tala om för hela länet att man fyller år, vad ska man skriva? Jag känner att det räcker att familj & vänner vet om min födelsedag. Om någon skickar in en sån där "grattis"-grej till tidningen - okej. Men, om man skriver en notis om sin födelsedag och skickar in, är inte det lite too much?  Well, jag fick mig ett gott skratt.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha nej just du har ju inte fyllt än! :D haha vad roligt! :D

2008-11-05 @ 18:29:22

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0