Filmtips

Nu står en köttfärspaj i ugnen, och alldeles strax ska jag ta tag i att diska det som är, och göra diskbänken ren och fin! När det är kirrat är köttfärspajen klar, då ska jag ta ett smakprov, och därefter skära upp bitar och lägga i matlådor. Kommer ha mat hela veckan, borde nog frysa in några bitar dock, och laga något annat att ha onsdag och torsdag. Det blir så himla lätt att man tröttnar på saker och ting om man äter för mycket av det.

När köksstuffet är klart ska jag tappa upp ett varmt bad med lavendeldoft, och bara ligga där och tina upp ordentligt, för att därefter (då har det börjat mörkna ute troligtvis) tända några doftljus, en rökelse, och en liten lampa, och så ska jag kura ihop mig i soffan med täcke och en bok, eller en film. En riktig myskväll ska jag ha för mig själv.

Några tips på filmer jag borde se?
Romantiskt drama, drama, komedi, psykologisk thriller.
Det är typerna av film jag gillar. Så, släng tips över mig så ska jag kika.

Kommentarer
Postat av: sofia

låter som en otroligt mysig söndag. :)

absolut inte min film kategori, så jag har inte tips,men delöser sig nog endå. haha.

2008-11-02 @ 14:17:15
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du sett from hell med johnny depp?

eller secret window..

annars är a walk to remember fin, och > girl, interrupted!

2008-11-02 @ 18:20:02
Postat av: karin

Mullholand Drive om du inte sett den? Mycket svårtolkad film.

2008-11-02 @ 18:39:59
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0