Min blogg är inget klotterplank

Jag fortsätter i samma bittra anda. Jag avskyr när andra bloggare gör reklam för sin blogg i mitt kommentarfält, att de tjatar om att åh, bli medlem på den och den sidan, via den här länken så att JAG får poäng. Snälla, ni får jättegärna lägga länken på eran egen blogg och skriva lite om sidan. Men min blogg är inget klotterplank. Jag vill verkligen inte ha era äckliga små reklamkommentarer. Och jag vill definitivt inte gå in på era bloggar. Kanske går jag miste om något, just din blogg kanske är jättebra, men jag har som regel - de bloggare som gör reklam på min sida - jag besöker inte deras.

Så snälla "bitte" m.fl, lägg ner. Direkt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju det problemet man har på blogg.se. alla ska klottra ner ens blogg med massa "oseriösa" kommentarer men det händer säääääääääällan på devote ändå så byter jag snart tillbaka till blogg men en annan adress ;D

2008-11-26 @ 23:14:01
URL: http://nathalie.devote.se
Postat av: sofia

det gör mig också GALEN!

såg du mitt inlägg om det i veckan?när jag totallt brytit ihop o lämnat ut mig,så petar någon in reklam i kommentarsfältet. så respektlöst.

2008-11-27 @ 06:13:29
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0