Relax!

Alltså, jag ska verkligen krypa ihop i sängen och lägga mig nu, så det blir inget långt inlägg. Men jag måste ju bara berätta att relaxen på Gustavsvik var helt otroligt underbar! Jag, elina, sara & anna. Gigantiska badrockar, bastu, ångbastu, bubbelpool, bar, solarier och så ett äventyrsbad.

I äventyrsbadet var det jag totalvägrade till en början, det som var roligast. Forsen. Jag åkte tillsammans med Elina, första gången - ingenting speciellt. Andra gången - då gick det vilt till. Och vi tumlade runt och var ena stunden där, och andra där. Jag i knät på Elina, och ofrivilliga kullerbyttor under ytan. Det slutade med att jag såg mig om efter Elina som hade åkt före mig, men som plumsade ner efter mig...


Tack tjejer, för en underbar kväll. Jag längtar tills vi gör om den, och jag hoppas på myskvällen på fredag! <3

Kommentarer
Postat av: sara

detsamma gummsan :) det var underbart!

haha japp..det enda lilla missödet var att en av mina tröjor var tvättade i 60, men det var helt okej, det var en stor tröja som jag tror inte har krympt det minsta lilla :P

2008-11-26 @ 12:30:18
URL: http://beautyofgrey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det var den verkligen :)

Har du hört något angående fredag??

2008-11-26 @ 16:24:42
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: sofie

alltså på riktigt, hur fint lät det inte med relax! var det skönt? :)

2008-11-26 @ 17:42:19
URL: http://missvertigo.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0