The serious talk...

The serious talk skedde i natt. Gud vad jag avskyr seriösa snack ibland. Men ja, vi får se hur det går. Att hålla sig ifrån varandra. Möjligt? Eller omöjligt? Vara vänner, men utan att göra 'mer'. Vi ska se på film här i veckan, ta reda på om det funkar. Skulle vara så oerhört värdelöst om det INTE funkar, då blir jag bitter, på riktigt. Jag avskyr det där med ålder, om vi var jämnare, tror jag inte det skulle vara något problem. Tror jag inte....

Idag jobbar jag bara till 17.00. Sen ska jag hem och lägga mig under täcket och läsa eller se en film. Alternativt sminka upp mig massor och genomföra någon fotoidé. Kanske.


Well. Relaxen på tisdag tjejer. 15 - 21. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt med relax!! :)



Och ja, jag tror att det är nog så att det INTE kommer fungera att se på film som vänner. Eller att göra någonting överhuvudtaget som vänner. Fatta vilken spänning som kommer finnas där! Herregud, ni kommer bara vilja slita av varandra kläderna och ha sjukt mycket sex! Uj uj uj. Den spänningen är så lovely, när den FÅR finnas där ;)



Så. Att vara ifrån varandra, lång tid, är nog bäst. Sen, kanske kanske kaaaanske om det har gått så lång tid som behövs. Kan ni vara vänner. Men, det tror jag blir lite komplicerat, som sagt.. :S

2008-11-20 @ 17:20:00
URL: http://detweiler.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0