Mer om gårdagen

Innan gårdagens utgång så träffade jag Anna! Allra först gick jag upp till stan för att prova den där röda, fina klänningen. Dock satt den underligt, så det blev inget med den - lika bra var väl det för mitt konto. Jag och Anna köpte kärleksmums på klippet, och så gick vi hem till mig och lyssnade på musik, pratade, åt och drack te. Och det var fint. Anna är fin, och bra! Hon stylade mig lite innan utgången - dock tog jag ingen bild, men jag kände mig faktiskt nice!


Idag har jag en blåsa långt in på tungan, det brukar vara ungefär som ett hånskratt,
som följs av viskningar om en förkylning. Det är inte direkt så att jag jublar av glädje.

Idag hjälpte min moster mig att sätta upp lite tavlor, ärligt talat är jag usel på att sätta spikar på samma höjd, men med hennes hjälp gick det kanon, och nu har jag två av mina foton i strlk 30x40 ovanför soffan. Det känns väldigt bra faktiskt, det är kul att ha något eget på väggen.

Imorgon inleds en ny jobbvecka. Jag hoppas att jag inte är sjuk, det har jag inte råd med.


Ikväll: Dammsugning + lite övrig städning, kanske tvätta lite snabbt, se Svensson Svensson och Ensam mamma söker. Läsa i PS Jag älskar dig (boken är fullkomligt underbar!), täcke, soffa, kudde, soffa. Jag ska ta det lugnt, slappna av. Och äta lite överblivet godis och chips.

Kommentarer
Postat av: karin

Tack Johanna! :D

Det är Astrid och Christian. Chrille är min kompis och förre gitarrlärare! Och de ville ha lite bilder. Kommer lite mer senare när jag redigerar klart! Tycker jag faktistk lyckades med porträtten, brukar tycka det är så svårt :P



Vilken rolig helg du verkar ha haft det föresten!!

2008-11-16 @ 20:12:17
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan ju säga att de spelar i ett band ihop och det var därför de ville ha lite bilder! :P

2008-11-16 @ 20:13:02
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0