Abba-tema vore nice

Bullar,
syltkakor, multivitamindryck,
pepparkakor,
ensam mamma söker,
mamma mia
 - som ett glädjepiller och
jag bara älskar alla roller i hela
filmen.

elin


prat om maskerad,
abba-tema, paljettigt tyg och
fladder i ärmarna


det kommer flytta in en liten gaykille i lägenheten intill,
eller så hörde jag fel när grannen nämnde vad för typ
som skulle flytta in. men en gaykille gör mig ingenting,
jag hoppas att han är gay på riktigt, då blir jag gärna hans
vän. för alla tjejer borde ha en gaypolare, de verkar vara
de allra härligaste.

Kommentarer
Postat av: sofia

såg också mamma mia i helgen. underbar! :)



jag har det ännu bättre, en gay brorsa! haha. fast han är inte SÅ gay. ;)

2008-10-27 @ 07:59:44
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0