En fin helg väntar

Det snöar, och jag fryser. Jättemycket!

En dag jobb kvar av denna vecka, sen vankas en fin helg!
Imorgon kommer elina hit och då blir det idol och mat, och hårfärgning.
Lördag ska jag först träffa agnes en liten kortis, på kvällen ska jag träffa sandra (och mulin?). Det blir vin, utgång och en alldeles fantastisk kväll.
På söndag är jag sugen på att åka till karlstad för att ta en fika med Tim, vi har pratat om det ett antal år, men det har liksom inte riktigt blivit av. Men, svårigheten ligger i att jag tänkt sova någonstans i karlstad för att sedan kunna ta snålskjuts av låtsasförälskelsen på måndag morgon. Så, jag vet inte om det kommer funka!

Men nåväl, ni hör väl hur fin min helg kommer bli?


Planer på tatuering. Gud vad jag vill.
Jag ska ringa till studion imorgon eftermiddag och fråga vad hon skulle ta för min. Och så ska jag boka en tid, längre fram (eller snart - beroende på kostnaden), och så får man helt enkelt se om jag får förlängt igen.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0