Hundslagsmål & virrvarr

Det låter som världens hundslagsmål ute, och jag
sitter så sjukt obekvämt att jag inte orkar resa mig och
kolla läget.


Ett enda virrvarr med diverse universitets & högskolors
hemsidor i flikar och fönster, fightas med varandra.
Fightas med mig och hånskrattar, för att jag är jävla
lost. Och åt anledningen till att jag söker.


Nu ska jag läsa Bob Hansson en stund, jag vill skriva. Skriva som en gud.

Jag måste sluta vara så himla hemmakär, hemmablind, feg.
Inte tänka så mycket, utan bara göra istället.
Jag menar det här med att flytta någon annanstans för att plugga,
i nuläget vågar jag inte, och det är bara knäppt!

Kommentarer
Postat av: karin

Det kostar 25 kronor förstoring och allt som allt blev det 89 kronor! Beställde på Crimson.se!



Och det är faktiskt inte matt papper, det är blankt papper. Så, jag är lite kluven. Matt kanske är snyggare? För då blir det ju inge reflektioner med ljusest kanske... :P



Hoppas du hittat nån utbildning i djungeln! :D

2008-10-15 @ 13:34:56
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: karin

Ja, eller hur? Ska nog köra på matt till utställningen, om jag hittar nått braigt labb. Är helt lost på det :( Bläää! :p



Ja-adu.. Jag tror jag ska söka till fotoskolor. men jag ska söka till universitet också! VAD vet jag dock inte riktigt än. Nått med kultur gärna :) Hittar ´du någonting?

2008-10-15 @ 13:46:56
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: karin

Ja, typ allt kanske vi får se. Ska söka till fotoskolan i Göteborg, Stockholm, och så Broby Grafiska i Sunne och Gamleby, kanske :P



Jaa.. men jag tänkte att jag skulle försöka fixa ihop en portfolio nu i vår och söka till hösten i vår typ :P Så jag söker till universitetet nästa termin för hösten. Vill inte ritkigt tänka på vad jag ska göra under våren undertiden :( har ingen plan där..

2008-10-15 @ 14:00:48
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: karin

fotoskolorna brukar ha sista ansökningstiden runt maj sådär, så det är ju inte superbrått precis! :P



Ja, tycker också det är jobbigt med flytt och sådär. Jag vill bara inte flytta iväg från alla nära och kära, känns inte kul :(

2008-10-15 @ 14:15:11
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0