I tankarna ser jag mig själv rulla tummarna

Svensson Svensson, jag drog på munnen och skrattade för mig själv, inte bara en gång. Väntan på att filmer ska laddas ner färdigt, i nuläget är jag faktiskt bara uttråkad, och jag vill att någon ska komma och roa mig ikväll. Spela kort, skratta och bara vara. För det här är trist. I tankarna ser jag mig själv sitta och rulla tummarna, sitta och sucka i soffan, zappa mellan usla program på tv, och hata att alla filmer som går ikväll är mindre bra. I tankarna, ser jag knappt mig själv, jag är allt för fylld av tristess, och det låter tragiskt men det är sant.

Men jag tror att veckan kan bli helt okej. Förutom jobb så ska jag tydligen bjuda på smörgåsar på måndag, herregud. Det känns faktiskt helt ologiskt och ganska stört... Någon dag ska jag agera modell åt Elina. Kanske träffa lilla Emlan någon dag. Fredag kanske det blir utgång med Maja m.fl. Och lördag, lördag verkar det som att jag ska träffa fina Sandra. Hon föreslog att vi kunde gå ut då, och ha en fantastisk kväll, och det skulle sitta jättefint!

Och imorgon, imorgon kanske jag ska äta bullar & kakor med elin.


Blogginlägg på beställning.
Får jag sno katten snart?
Och mjukisbyxorna och tröjan, ett par strumpor och ja, duvet. Sno = Låna, när jag språkar om att sno bland vänskaper. I annat fall finns inte ordet "sno" med mig, som något jag gör.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0