IKEA & äventyr

Jag sitter och skruvar bordsben med bittra ord som flyger genom huvudet. IKEA's möbler ska vara simpla  -  Jo tjena! Inte ens deras borde "lack" är simpelt, trots att det är något utav det simplaste för ögat att beskåda. Men jag kör på, sakta men säkert. Helst av allt skulle jag vilja ha hjälp, men det känns ju klent.

På IKEA köpte jag även en ljusbricka och två ljus, ett brun och ett vitt. (Vet någon var man kan köpa snygga guldfärgade ljus?) Vinglas inhandlades, två blommor till Charlotte. Och det var nog det.

Ett äventyr med bensinstopp på vägen hem. Vi fick stanna till och springa på bilväg, bro, över betongblock, i dike, över järnvägsspår och ja, kallt var det! Men tack i mängder för skjutsen!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh åh åh jag vill också ha en egen lägenhet! Jag vill även se din

2008-10-23 @ 20:54:54
URL: http://ztarduzt.devote.se/
Postat av: Lisa

Jag är duktig med IKEA möbler, är ibland lite stolt över min talang ;P

2008-10-23 @ 21:00:30
URL: http://birfir.blogg.se/
Postat av: M

På Indiska har jag köpt gulgfärgade blockljus :)

2008-10-23 @ 23:13:25
Postat av: Anonym

* Guld

2008-10-23 @ 23:14:13

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0