Jag saknade honom idag...

Jag tänker lite på, hur sjukt mycket grejer det är jag skulle vilja göra om NU. I det läget jag står i nu. Några arbeten på gymnasiet som jag spydde över då. Några musikgrejer, fotogrejer. Saker som jag vet att jag skulle klara utan problem nu! Det är så synd bara att jag ryckt upp mig, först nu.

Jag kom på mig själv med att säga till min gamla musiklärare idag, att jag mår jättebra. Och fan, det gör jag. Jag mår alldeles utmärkt.


Ena maskinen gick sönder idag, lycklig blev jag, för plötsligt kunde jag jobba i en relativt tyst miljö. Dock saknade jag min kära mekaniker, fick sms.a lite med honom för att fylla tomrummet. En hel del snack med Tony. Bland annat om drinkar, och att det där att säga "det är så dåligt med jobb.." inte funkar. Det handlar om att ta tag i det, jobb finns alltid. Något, någonstans!


Nu ska jag packa litegrann inför Norrköpingshelgen.
Imorgon tänkte jag gå upp vid 09.00, hinna med lite smått här hemma. Sen träffa Dino & Ricard vid stationen, joina dem upp mot stan, gå till Stardust och prata om tatueringstid, sen gå till HM/Lindex och köpa diverse nödvändiga underkläder. Sen går bussen mot Norrköping 14.05.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0