Jag vet varken ut eller in

För bara 4 månader var allting så självklart. Nu, är jag livrädd, ensam och jag vet varken ut eller in. Jag vet inte om jag ska vara kvar i Örebro, jag vet inte om jag ska flytta till Stockholm. Jag vet inte om jag ska jobba, eller om jag ska plugga. Jag vet inte Vad jag ska plugga, Om jag ska göra det. Jag vet som sagt, ingenting.

Jag vill vara ett barn igen. Allt var enkelt då. När någonting kändes tungt kunde man rusa in i mammas famn och snyfta litegrann, sen var allt okej igen. Så vill jag kunna göra även i nuläget.

Idag har jag klump i magen inför jobbet, och jag vill
bara vara hemma hos mamma & pappa, klappa på
kissen och spela alfapet med mamma.
Tänk så skönt det vore!


Kommentarer
Postat av: mulin

Det är så många som flyttar till Stockholm bara för att kunna säga att de bor i Stockholm men om du ser möjligheter borde du flytta. Det är aldrig bra att fastna!

2008-10-07 @ 16:19:28
URL: http://apoetry.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0