Låtsasförälskelse, Im gonna miss you!

Jag längtar lite till den 3e november. Då är det kvällsskift igen,
ett kvällsskift där the låtsasförälskelse is back.
(synd att han inte är yngre, men med samma syn på världen,
kärlek, allt. då skulle jag skaffa mig en riktig förälskelse!
troligtvis även han. höhö!)


Veckan med kvällsskift innan han är tillbaka, kommer vara trist.
Och jag går förresten och bara väntar på besked nu, besked som
handlar om ifall jag får vara kvar efter sista oktober eller inte.
Jag ogillar jobbet. Men ärligt talat så blir jag ledsen om jag inte
får vara kvar. Kanske får besked idag. Jag håller tummarna.
Stenhårt. Hela tiden.


Utlandsresan med emlan bör ske på en vecka då jag jobbar förmiddag,
på det sättet förlorar jag inte lika mycket pengar som jag skulle göra
på en eftermiddagsvecka.


Kommentarer
Postat av: dookie

vad gör det att han är äldre? ;) haha det är bara hett ju!

2008-10-09 @ 14:02:45
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, över 30 är fan guldet ;)) Så jag håller lite med Dookie där! :)

2008-10-10 @ 11:39:21

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0