Pizza hit och pizza dit

Lite lycka var det när maskinen inte var på min sida så att både mekanikern (låtsasförälskelsen) och elektrikern fick komma. Jag är inte blyg numera, jag har inga som helst problem med att prata och skämta med vuxna män, om de är skämtvänliga vill säga. Vi skrattade, vi var bittra och vi samarbetade. Jag har blivit grym på att samarbeta, det är kul!

Träffade underbara Emlan efter jobbet. Hon är kanon, och hon är så rolig med alla sina karlar. Måste se till att ses snart igen. Det blev en matbit på Nobel och jag fick en stor skål pizzasallad helt för mig själv, helt stört.

Om ett tag ska jag iväg igen, till något annat matställe. Pizza eller dylikt med låtsasförälskelsen. Jag kommer bli gigantisk av detta, och fattig. Det blir nog sallad ikväll.
Och så måste jag laga mat ikväll också, matlåda till morgondagen. Cous cous och cremefraiche-sås med kassler!

Imorgon kommer Elina en sväng, ska bli fint att träffa henne och språka lite!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0