Skratt, te & valnötsbräck

Jag blir så glad, glad över att det finns vuxna män, som är vettiga, lättpratade och rent allmänt vuxna! Lyssnare och bollplank. Intressant att bolla tankar om orden jag fått slängda mot mig från en annan "man". Jag blir även glad, för att det finns så roliga människor. Här satt vi ett par timmar och bollade ord, skrattade drack te och åt valnötsbräck. Kollade på foton och på Eniro. Sjukt rolig människa, sjukt vettig och var ligger felet att ha en manlig vän som är över 30? Och troligtvis över även 35.

Så nu är det över. Låtsasförälskelsen har nu befunnit sig i mitt hem.
Fast nu har vi pratat så mycket, så nu är det inte längre låtsasförälskelse, jag tror mer på att det är vän nu. Jag blir lite gladare när han kommer gående till mig vid mina maskiner på jobbet. Men, inte längre samma nervösa glädje som jag pressade in i mig. Han är kul. Det är kul.

Rörigt inlägg - I know!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det lät härligt! Ge mig lite av den glädjen :)

2008-10-28 @ 13:28:53
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0