Jag skrattar...

Jag är ett barn,
och de jag umgås med har visst samma IQ som en räka
 - de umgås ju med mig.
Jag har ingen egen vilja, jag gör bara som mina vänner rekommenderar.
Jag fjäskar för att få vänner.

Jag är oförmögen att må bra,
så jag sitter och deppar och lurar i mig själv att jag mår bra.
Jag är nämligen emo i hjärtat, så jag kan inte kosta på mig
att må bra.

Det kan inte vara lätt att vara mig. Nej,
inte alls.




Jag skrattar.
Så här är det ju faktiskt inte.
Det är bara den bilden T har av mig
i nuläget.

Kommentarer
Postat av: karin

Du har visst en egen vilja och visst det en bra människa! Den som säger någonting annat är ju dum i huvudet på, riktigt. Bra att du skrattar åt det :)

2008-10-18 @ 17:57:18
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0