Vrickad dröm

Feberfeelings, extra sömn - sjukanmälan till jobb. Lustig dröm med hysteriskt skratt, troligtvis skrattade jag i sömnen till och med. Så sjukt skum grej.

Jag satt och åt med en hel del personer som gick estet. Bla Jaqueline som gick ett år under mig, Lena som gick två år över mig, och så Anna, som gick i min klass. Bredvid Anna satt det en liten bebis. Plötsligt tappade Anna något, mitt i den ivriga diskussionen (minns inte vad den handlade om). Och när hon tappade det fick hon en så lustig min, när det hon tappade, sedan studsade på bebisens huvud, då fick den en så sjukt rolig min. Åt det hela började jag skratta, hysteriskt! Och sedan försökte jag förklara för Anna vad jag skrattade åt. Hon fann det tydligen inte alls lika roligt.

Jag vaknade av att jag knappt fann luft efter att ha skrattat så... Helt vrickat!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0