Chokladbollar

Nu har jag bakat chokladbollar, var sådär väldigt sugen precis innan. Nu när de är klara...så har suget trillat på vägen. Kanske tar med några till jobbet som tilltugg när allt känns förjävligt. Tar en kl 6. En kl 7. En kl 9 - för vid 8 är det rast ändå... och sen en vid halv 11 någonstans. Kanske? Och handsfreen ska med idag så att jag kan fördriva tid genom att prata i telefon på ett lite diskretare och smidigare sätt än att gå och hålla i telefonen. Jag ska försöka skriva, har fått ihop lite text. Vill så gärna finna inspiration att börja skriva ordentligt igen!

Chokladbollarna tog längre tid än jag trodde. Det är ju så kladdigt... Ikväll när jag kommer hem måste jag ta disken, och plocka undan allt från bordet, så det ser lite okej ut när emlan kommer imorgon. Men efter det så blir det till att se slutet av filmen, och sen sömn!

(glöm inte bort att skänka mig 5 ord, som jag kan skapa någon text utifrån)

         ex:   elina:    uppmuntrande, vän, positiv, glädje, himmel

Kommentarer
Postat av: Anonym

Träningspasset var skitkul. Det var som vanlig aerobics med massor av inslag från olika danser. Helt underbart. Allt från hopp till snurrar och benböj, till kick i rumpan och V-steg :D

2008-09-09 @ 12:42:15
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jamen visst, man känner sig så mycket piggare! :)

Den här veckan ska vi bara gymma två gånger eftersom vi ska till Nora i helgen. Annars så gymmar vi nog 2-3 gånger och gör 2 pass i veckan med annat!



Varsågod, såklart att jag minns det tjejen! Det var härliga tider :)

2008-09-09 @ 12:50:11
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Anonym

man gör sig tid ;) Att göra nautilusmaskinerna tar inte många minuter. Det är i så fall konditionsmaskinerna som tar tid!

2008-09-09 @ 12:58:12
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: karin

Ja, men vad roligt om du skulle vilja ställa upp! och jag kan självklart ställa mig framför kameran också om det är så ;)



Meen jag kanske kan ta mig till örebro nångång? :)

Eller nån annanstans :P

2008-09-09 @ 13:10:38
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0