Eldfärger, gång på gång

Eldfärger mot blå himmel, jag kan inte annat än att bli lite glad för det.
Amerikanska pannkakor som blev lite för tunna, busande katt. Hon har
hittat gardinerna nu, big nooo!

Lite novellprat och övrigt prat med en vuxen Tim igår, det var längesen,
och det var trevligt. Och jag är förundrad över hur duktiga vissa är på att
göra saker med sitt liv. Jag är imponerad.

På tisdag ska jag fota med karin, äntligen!
Bäst för henne att hon ger mig ett bra utseende ;)
Ska bli kul att prata utställning också!

Kommentarer
Postat av: Tim

Ja, för jag är ju väldigt vuxen av mig ;P

Jag gör bara det jag tycker om. Om det sedan leder till att jag uppfattas på ett eller annat vis spelar inte så stor roll.



Gör något du också, Johanna. Du har ju talangen. Du har redan tagit dig förbi det svåraste hindret.

Kram!

2008-09-29 @ 10:29:45
URL: http://www.timsterner.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0