En bra fika

Cykeltur upp på stan.
Besvikelse över oexisterande tröja på HM.
Möta en trött Alex vid Våghustorget.
Planera var vi ska placera oss - Supreme.
Chailatte, sköna fåtöljer.
Ventilering av tankar och känslor och dåtid,
nutid, framtid. Prat sådär som jag kunnat
prata med Alex sen första gången jag
träffade honom. Vettiga tankegångar.

Cykeltur hem, solvärme på ryggen och
jag kände mig faktiskt lite leende.
Gula löv som såg prassliga ut, som jag
skulle vilja plocka för att färga lägenheten
till höst.

Nu är det dags för ett par svenska äpplen,
sen ska jag slita på jobbet.
Uppmuntran och pepp tas gärna emot via sms.

När jag kommer hem ikväll ska jag diska
 - det är lite för mycket på min diskbänk just nu...

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du inte köpa tröjan från onlineshoppen? Tänker på dig <3

2008-09-23 @ 17:19:03
URL: http://nordfeldt.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0