En enda röra

Min lägenhet är en enda röra just nu. Ikväll kommer Tobbe hit. Imorgon jobbar jag och ska sen umgås med Elina, Sara & Anna - en kväll med mary kay, mat och ett par bacardi breezer. På lördag ska jag kliva upp relativt tidigt och städa litegrann. Få någon ordning på röran, sen ska jag promenera vid oset med mamma, pappa & kameran. Resten av lördagen ska bli lugn med te och svenska äpplen.

Vill till ikea och provsitta soffor också. Och gå runt i second hand-butiker, jag vill köpa en fin väska. Jag kan precis se den framför mig, dock är det en omöjlighet att förklara dess utseende. Har även fallit för en underbar tröja på HM. Stickad, grå och korta ärmar! Underbart skön och underbart snygg. 298:-. Jag säger bara; ge mig!

Kommentarer
Postat av: rebecca

johanna! är i örebro nu. tänkte fråga om du ville komma till deed ikväll. men, du skulle göra annat. åhå. men imorgon ställer jag ut foton på järntorget. kom dit så jag får träffa dig :*

2008-09-19 @ 10:38:55
URL: http://lonnlov.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0