Ett flertal viljor

Jag vill ha Ben and Jerry-glass. Jag vill ha chips. Jag vill ha mängder med godis. Jag vill ha en lyxig tre-rätters middag med en gudomlig efterrätt. Jag vill ha en liten kattbäbis. Jag vill ha en aning om min framtid. Jag vill sjunga & spela piano. Jag vill finna inspiration och börja skriva igen - tänk att skriva en bok... Jag vill finna inspiration och fota mer. Jag vill ha obegränsat med pengar och kunna köpa de kläder, böcker & prylar jag vill. Jag vill köpa en bokhylla. Jag vill åka utomlands, till sol och klarblått vatten. Jag vill slippa gå till det där fikarummet jag inte vet var det ligger. Jag vill ha en hel dag åt att städa, sätta upp saker på väggarna, sy (jag vill kunna sy!) och lyssna på nostalgimusik. Jag vill liksom få pengar utan att jobba, jag vill kunna sysselsätta mig med det jag älskar under dagarna!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0