Gummi

Igår var jag en problemlösare. Mekanikern var inte där på jobbet igår, och min kära maskin beslöt sig för att krångla. Efter mycket funderande och trixande fick jag igång den igen! Sen började det där kletiga och tunga gummit kärva och dryga sig. Så då klättrade jag upp på maskinen och karvade bort massor med gummiöverflöd på kugghjulet. Jag kände mig extremt duktig och såg mig om efter någon som kunde se hur duktig jag var. Men just då befann sig ingen i närheten.

Om 2 timmar är det dags för ett åtta-timmars nattpass. Aldrig jobbat natt förut, det känns konstigt att jag plötsligt ska göra det nu, en natt... Men det blir fint när löningen kommer sen. Troligtvis ska jag fortsätta karva bort lite överflödigt gummi, det behövs.

Och hjälp vilket ointressant inlägg det här blev, men, varsågoda!

Kommentarer
Postat av: lise

kika gärna förbi i min shop med egen-designade kläder!



Trevlig helg :)

2008-09-12 @ 19:48:41
URL: http://liseesters.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0