Inspirationen tillbaka

En dag efter jobbet stinker man. Gummi/svett. Man är vidrig. Så nu ska jag kasta mig in i duschen, sen diska lite snabbt. Efter det ska jag slå på filmen jag somnade ifrån igår, och så ska jag sova. Imorgon kl 08 kommer Emlan hit! Äntligen får jag träffa henne, det känns som en evighet sen, fast det är kanske 2 veckor bara. Vi ska dricka te och bege oss upp på stan litegrann. Jag ska köpa en kaktus, och så vill jag kolla på djur. Vill även kolla på ipod/mp3 och ett 70-300 objektiv och en blixt. Gud, jag vill ha så mycket saker! Men innan jag kan börja lägga pengar på saker måste jag se till att Tobbe får sina pengar!

Jag vill fota. Massor. Hela tiden.
Jag skrev idag på jobbet. Det kändes bra. Lite inspiration har jag fått, vet dock inte riktigt varifrån. Men det gör detsamma, bara den finns där. Det känns fint!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: karin

Vi ska fotaaa :D Och jag vill också ha en blixt! Dumma dyra saker :(.

2008-09-10 @ 11:24:29
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0