Jag ska ringa om en kisse...!

Jag gäspar konstant denna morgon, återigen blev jag väckt av en stark sol, det gör mig ingenting, det gör mig snarare lite leende. Och förvånad. Jag har ringt om en katt på blocket nu, men kvinnan jag skulle tala med var inte hemma, så jag måste ringa senare. Dvs när jag jobbar, vid oljudet intill mina maskiner, och smidigt, så att inte massa chefer ser att jag ringer och har mig... uhhh!  Får vänta till lite efter 4, då är det bara jag och resten av gubbskiftet kvar.

Nu blir det lite Svenska äpplen, och det känns som att jag går på någon typ av äppeldiet, iallafall stunder av dagen då jag inte jobbar. Det som äts under jobbdagen är en matlåda, yoghurt&havrekuddar / mackor. Ska kila iväg till Lövstahallen, för idag vill jag ha med mig apelsinjuice.

Kommentarer
Postat av: Anna

kisse? :D visa bild! :)

2008-09-24 @ 16:40:04
URL: http://nordfeldt.blogspot.com/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0