Nevnarinen!

Drömmar om nevnarinen, där hon är en extremt duktig fotograf (vilket hon Är), och där en säl är extremt sällskapssjuk. Alfapetspelande. Umgås med syster. Chips & Film. Kärlek till min fina Måns. Hemmavistelse. Man uppskattar barndomshemmet så oerhört mycket mer när man inte längre bor där dag ut och dag in. Jag kom hem för nån timme sen, det är nästan så att jag redan vill tillbaka.


Nu ska datorn få vara ifred någon timme. Den vill uppdatera och installera och ha sig, jag förstår inget. Under tiden ska disken tas om hand. En liten tripp till Lövstahallen. Och så lite småstädning. Självklart lite doftljus, rökelse och te. Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: sara

gjorde den på stardust och den kostade 500 kr :) inte så farligt :P så ska jag tillbaka i början av oktober och fixa en liten grej på den, det är en linje som fallit bort bara. Men jag är supernöjd :)

2008-09-07 @ 19:45:26
URL: http://beautyofgrey.blogg.se/
Postat av: Anna

Sommelier är vinkännare, kan man säga. Man blir som en slags vinkypare och servitör i ett. Man vet vilka viner och andra drycker, givetvis, som ska drickas till vilka maträtter :) Det verkar såå roligt! :D

2008-09-07 @ 20:48:40
URL: http://nordfeldt.blogspot.com/
Postat av: sara

hmm njae inte just nu..jag är bara så nöjd när jag vaknar på morgonen och inser att den är riktig :)

2008-09-07 @ 20:49:23
URL: http://beautyofgrey.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0