Nytt objektiv!

Envis maskin hela dagen. Vilket har lett till att jag mest har glidit omkring faktiskt. Irriterat mig på besserwisser-gubbe som tror att han kan något när folk frågar, och han säger  "det är det Här som är fel du...". När det i själva verket är jag som talat om för honom var felet ligger. Usch. Jag hatar när gubbar inte kan tala om för den som frågar att den unga tjejen som jobbar med maskinen - kommit på vad felet är. De gillar att ta åt sig hela äran, och jag gillar inte dem!

Har hämtat ut nya objektivet nu. Så dagen består av att laga mat (pastasås med bacon & creme fraiche), läsa manualen samt testfota lite och prata i telefon - idag med!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0