Snart kattägare

Imorgon, då ska jag köpa kattsaker. På fredag,
kommer en himla gullig kisse hit och blir min. Hela
fredagen ska jag ägna åt den. Få den att känna sig
hemmastadd, och försöka komma på ett namn.
En flicka är det. Trefärgad. Och jag älskar den redan,
trots att jag inte sett den på riktigt ännu.

Gudmödrar blir Elina & Sara. Och Charlotte i viss mån,
men hon bor i Nora, så det blir lite osmidigt...
(Grattis till lägenheten förresten Charlotte, jag blir ond på
dem om den inte blir din!)


Nu är det nog dags för sängen.
Och jag är så oerhört tacksam över vissa människors existerande,
ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go girl!

2008-09-25 @ 08:48:48
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: charlotte

tack:)

2008-09-25 @ 09:25:21
Postat av: karin

Åh vad roligt att du fick den!! Serdu, du skulle få den! :D

2008-09-25 @ 10:09:28
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0