Sticking with you

Charlotte lyckades missa bussen, hon tänkte att hon skulle åka till lindesberg, så örebrobussen åkte bara där intill henne, utan att hon klev på den. Klant säger jag bara...

Jag sitter här och trixar med bloggdesign, och känner mig lite, småsjuk. Jag fryser och har mig... Men snart blir det ÖB. Ska inhandla en ordentlig och bra kniv. Och så ska jag handla kattsaker! ih!

Solen skiner på skärmen och gör alla miljontals dammpartiklar synliga, men, jag har i alla fall dammsugit idag. Och jag har även fört över pengarna till T, så nu är det över och förbi... Räkningar har betalats också. Känt mig himla duktig. Nu ska jag bara räkna ut saker utifrån det som är kvar. Mat, kattgrejer, kanske något klädesplagg. Annars ska jag spara resten. Och, jag lär väl lyckas spara i alla fall 10 000? Minst. För 8000 lär jag väl klara mig på lite För bra på bara mat, kattgrejer och något klädesplagg? Eller?

Kanske ska köra lite utgång också, är det någon som är på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh spännande! Då måste du lova att ta kort och lägga upp dem så att man kan se den :D Fast den kanske är blyg första dan, jag vet inte haha! :D



Ja, för tusan, det tycker jag att vi ska göra! :)Jag tror jag kan nästan varje dag, beror lite teori och körlektioner dock!

2008-09-25 @ 10:19:04
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Unna dig något i klädväg Johanna! :)

By the way: Utgång, här kommer jag!

2008-09-25 @ 14:56:58
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0