Tears on my pillow, pain in my heart





  Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra, vad
jag ska säga, eller hur jag ska bete mig
för att vara en bra flickvän, det ligger en spärr
någonstans, en spärr som hindrar mig från
att vara den Johanna jag har varit. Glad,
romantisk, kärleksfull... Nu är jag bara ledsen,
tårar bränner konstant bakom ögonlocken
och sakta men säkert går jag sönder, blir
mindre och mindre.





Klockan är 20.36, jag ska lägga mig och titta på film för att sen sova. Tidigare än på länge, men det är så det blir den här veckan... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh. kärlek är tufft ibland. hoppas bara att allt ordnar. sig. för lycklig kärlek är världens fina. hoppas bara jag får uppleva det snart också..



och, på mina mej dagar. Då gör jag allt jag vill.det innebär ofta sitta och klistra i mina böcker. skriva ord på papper, läsa någon fin dikt eller bok. plinka på pianot oså. Det är min mej kväll. det är så fint och bra!

och, yes. u2 är guuld!



och en fråga bara, lite pinsamt men jag vet inte riktigt hur man gör med det här med bloggkoll? "/



och, åh, vad jag gillar din blogg. den ligger tryggt bland mina favoriter! (:

2008-09-01 @ 19:04:55
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/
Postat av: dookie

förstår hur du känner. du har nog saker inombords du skulle behöva ta tag i kanske? men ibland har man ju faktiskt down-perioder då allt känns allmänt skit och inget stämmer. fundera lite på varför du känner som du gör / dr phil ;)

2008-09-01 @ 21:43:59
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag sover hos ett par tjejer jag lärde känns i fredags :) men inte idag, vaknade imorse genomförkyld så jag orkar typ ingenting. Så jag åkte hem. Hur är det med dig babe? Det låter som om du har det skit :( Ska vi dricka te och bara ha det skönt en dag nästa vecka? Jag tror att jag ska ha tid, ska kolla schemat lite mer nogrannt bara!

2008-09-02 @ 19:56:05
URL: http://nordfeldt.blogspot.com/
Postat av: karin

Ja, det är det. Känns bara jobbigt på nått sätt, fast det borde vara en naturlig grej liksom!



Jaa, jag har faktiskt tittat efter den idag, men det var såklart utlånad! Men jag tog hennes andra bok, i hopp om att man kan läsa den innan ettan. Så ska läsa den och få lite bättre tankar :D

2008-09-02 @ 20:21:33
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag var inne på skogkattslingan.se och kikade runt, och en vacker dag (ganska långt efter att jag upptäckte den sidan) fanns det nya kattungar - precis en sådan jag var ute efter (kille, bruntabby med vitt, utan bläs) och då slog jag till med en gång! :)



Böckerna heter "Inte han" och "En shopaholic säger Ja" =)

2008-09-02 @ 20:41:51
URL: http://detweiler.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0