The calendar hung itself

Jag är glad, jag är ledsen. Jag är ett mellanting. Motivationen för att jobba idag är inte helt existerande. Men jag står nog ut, det brukar jag göra! Jag går omkring och blickar framåt mot den 25e varje månad, då jag jobbar. Lönerna jag får blir högre och högre, och det gillar jag en hel del. Äntligen ska jag kunna börja leva litegrann igen. Det ser jag fram emot extremt högt. Kanske försvinner höstnedstämdheten i samband med att jag får mer pengar? Då jag kan göra annat än att bara vara hemma, då jag kan göra något, hitta på saker!


Jag har laddat ner Allra käraste syster, men helst av allt vill jag läsa novellen. Den är bättre än filmatiseringen, om jag minns rätt. Har även laddat ner ett par ljudböcker, dock ingen ipod/mp3 ännu, så jag har ingenstans att göra av dem.


Auktion vunnen på tradera. Alkemisten av Paulo Coelho. Ska bli intressant att läsa, har hört många olika röster om den.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0