Världen existerade inte...

Jag har inte riktigt insett vad jag gjort. Men just nu, just nu känns det inte ett dugg bra. Efter att vad som skulle sägas blivit sagt så hade vi det hur fint som helst. Världen existerade inte, det var bara han & jag. Precis sådär som det ska vara! Det gör ont i mig, sömnen kommer nog inte infinna sig i natt, och klumpen som brukar befinna sig i magen på morgonen, kommer vara än värre imorgon - och jobbet kommer vara hemskt!

Hur gör man för att göra en månad ogjord? För att liksom ta om den helt och hållet?

Det gör ont, och jag saknar.
Är det rätt eller fel? Just nu känns det som total idioti och jag vill bara in i den underbara famnen igen.

Jag hoppas på framtiden, snälla!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0