Det handlar om att vara kluven...

Just nu är jag opepp på mycket. Inte på resan till Göteborg imorgon. Men jag är opepp på resan till Österrike i maj, det är inga biljetter bokade ännu, men mitt ja ligger kvar. Och jag börjar tveka nu. Tveka mycket! 

     - Betala och åka på en resa, som jag knappt har pengar till. Tänk om det är just de 3500 som avgör om jag har råd att betala min hyra en månad.
     - Men, Sofia blir besviken på mig om jag väljer att inte följa med. Och det, det gör mig ledsen. För jag vill uppleva allt det fina med Österrike med Sofia igen. Alla sånger vi kommer sjunga, ölen vi kommer dricka, det fina landskapet och känslan av välmående.
     - Känner även att jag har varit där 2 gånger, jag vill ut och se mer av världen. Se andra länder, åka på min första sol & bad-semester, med paraplydrinkar och solbränna. Kanske är mer värt att lägga pengarna på en sista minuten- resa någonstans?

Jag är kluven just nu, så otroligt kluven. Jag har redan ändrat mig från ett nej till ett ja en gång, det känns som att det i princip är nu jag måste ge det slutgiltiga svaret!

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe ingen fara! :)

Ja de såg inte så tokiga ut va? hehe. Ja nästan liiite för gott, hihi!

2009-01-11 @ 18:24:13
URL: http://passiontofashion.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0