Det handlar om fötter...

Okej, det här var inte kul, inte ens lite. Mina fötter är torrare än de någonsin varit, de spricker, de är hårda och de är fnasvita och vad gör jag? Vad ska jag göra? Det ser vidrigt ut. Jag hade tänkt ta en promenad, men nu ska jag istället göra iordning ett par mackor, och sen smörja in fötterna med aloe vera propolis och aloe vera gel, sen placera mig i sängen och låta det gå in i huden ordentligt under tiden som jag ser ett avsnitt av Desperate Housewives.


Och om någon vill ut och gå - snälla, dra tag i mig.
Jag har ingen lust att sitta hemma hela dagen,
jag vill träffa folk, jag vill umgås med någon idag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag skulle gå ut och gå om det var varmare, burr! :P



När du sökte vill viebäck, hur skrev du ut dina fotografier som du bifogade? Skickade du bara iväg dem någonstans, vanlig papperkopia?:)

2009-01-04 @ 12:00:02
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: Karin

Här är det skitkallt, ja! :P



Åh, men vad bra. Tänk om man kunde smita upp dit.. haha! :P KOllar ansökningar nu så det var därför jag frågade. För de måste väl fatta att det kostar asmycket pengar att skriva ut bilderna bra :P Är så synd att man inte kan skicka en skiva :(.

2009-01-04 @ 12:06:16
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: Karin

haha nä det förstås. Men de blir så glada när jag dyker upp så kanske man man utnyttja det hehe... :P



Ska du söka några fotoskolor i år?

2009-01-04 @ 12:27:58
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0