Fruktsallad

Fruktsallad, cashewnötter, vatten och ett avsnitt av desperate housewives. Nu har jag satt på tv.n för att se på en dokumenter om Lars Winnerbäck. Tror att jag ska göra lite situps under tiden, jag har mattan utrullad här på golvet.

Imorgon ska jag ställa klockan på 09. Kliva upp och äta lite frukost till ett avsnutt av desperate housewives. Efter det träna lite på mattan, och sen göra iordning min lunch som kommer vara potatis och purjolöksoppa. På eftermiddagen ska jag sedan upp på stan och ta en fika med danne.


Nu: Winnerbäck!
svt1.

Kommentarer
Postat av: fanny

det har varit tyst från dig idag :( mår du bra? :)sov så gott! puss&kram!

2009-01-14 @ 23:43:47
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0