Göteborg idag!!!

Det händer inte ofta att mitt alarm ringen kl 04.50, det ringde den tiden förut, då jag jobbade. Men nu var det längesen. Jag är nu uppe och allt annat än pigg, ska göra mig i ordning för Göteborg. Om en timme ska jag vara uppe på stationen och möta Emlan, för då inkommer hennes tåg, sedan ska vi lyckas krångla fram biljetterna inom loppet av en timme då tåget till Göteborg går 07.10. Vilken dag det kommer bli, jag är otroligt pepp!

Nu:  Hårfix (vad fan ska jag göra med håret!?!?!)
        Smink
        Ordna leverpastejmackor som färdkost och rota runt och se om jag har något kul att ta med också.



Well, återkommer imorgon om hur dagen var!

Så länge får ni läsa ordmagin i nästa inlägg!


Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0