IKEA

Idag åkte jag med Annelie och Therese till IKEA en sväng. Jag vet inte vad jag hade hoppats på att hitta egentligen, bara en vit tavellist. Men det fanns ingen vit sådan, så det enda jag köpte var en förpackning värmeljus, ett doftljus med doft av äpple, och tre skålar som min syster ringde och bad mig köpa. Efter IKEA begav vi oss till Rusta, där hade de en vit tavellist, ganska lång, för 149 kr! Toppbra!

Imorgon kanske jag ska till coop forum och Jysk - på jysk ska ett par sängmedar köpas, så att jag kan ta bort min sängstomme, jag är nämligen inte något vidare stort fan av den!

Det enda som snart kommer saknas, kommer vara en guldfärgad ram som ska stå på tavellisten, jag har en guldfärgad, men en till behövs.


Nu ska jag göra en liten vaxning av ögonbrynen,
för jag ska ut en sväng ikväll, Pitchers med Hanna & Fredrik.
Och jag kan faktiskt inte se ut hur som helst. Kanske blir
Stället eller Satin efter också - det blir spontant om det blir...


Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0