Ingenting av någonting

Det blev ingenting av någonting ikväll. Bara jag och kladdkakan - sådär som det inte alls skulle bli. Jag har ätit en bit, och det har jag dåligt samvete för. Imorgon ska jag kliva upp kl 08.00. Jag ska göra 20x5 situps. Jag ska göra 10x5 knäböj. Och så ska jag göra 15x2 av en core-övning, jag ska göra 15x2 utfall. Och jag ska ta 45 minuters powerwalk. Jag har bestämt mig för det här nu - då kan jag inte svika mig själv. Frågan är bara var jag ska gå, vilken riktning.


Efter morgonträningen ska jag invänta samtal från min moster,
verkar som att det ska handlas lite på coop, och på jysk! Och efter
det - ska min bror få komma hit och äta kladdkaka. Jag ska äta
morötter!


Nu tror jag att jag att jag ska stänga av datorn, innan kl 12 för en gångs skull, och lägga mig och påbörja en ny bok. Eller så kommer det bli ett avsnitt av Desperate Housewives, eller en bok... Ptja, jag kan i alla fall säga godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofia

åh vad du kämpar! :)



jag gick en två timmars is halka-promenad i örebro idag med brorsan&kalle. runt ån, o rynningeviken o grenadjärdsstaden o jag vet inte vad..

2009-01-25 @ 15:08:33
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0