Lite tankar gällande ommöblering...

Nu är min säng placerad på så kallade medar, istället för att stabiliseras av en ful stomme. Känns bra. Ett steg på vägen mot ett tjusigare inrett "rum". Jag och Elina har sagt att vi ska möblera om här inne, dock är jag lite småsugen på att påbörja ommöbleringen nu, ikväll. Vet dock inte riktigt hur jag ska placera dator, tv och bokhylla. Det är ju nämligen så att mitt hem, är ett enda gigantiskt boende för förlängningssladdar från Clas Ohlsson då jag bara har ett enda uttag. Och det är ju lite segt. Vill som det är nu, helst inte placera de elektronikgrejer som kräver mycket uttag, på motsatta sidan av väggen, för, då blir det att dra en himla massa sladdar överallt, och så kommer jag säkert inte lyckas koppla in datorn så att den är vid liv ens. Så teknisk är jag, men - inte borde det väl vara så svårt? Eller? Hmm, men undrar om jag kan börja med soffan och sängen tro...?

Well, får se om kvällen bjuder på någon ommöblering.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0