mörk choklad för nybörjare

jag äter fruktsallad ur en lila skål med ljusare ränder, dricker vatten ur ett glas med namnet spendrups, dricker te ur en spetsmugg, iakttar hur vekarna på mina guldljus rör sig lätt, jag äter mörk choklad för nybörjare (mörkt inne, och mörk mjölkchoklad runtom), jag lyssnar på enstaka pianotoner och jag tänker. tänker på vackra fotografier, vackra ord som ligger mig varmt om hjärtat, tänker på filmer som drar mig till sig och tänker på hur fint det känns att sitta i min soffa med en ceriserosa pläd virad runt mig och bara se på omvärlden, som finns runt mig, se på den och tänka på den.

Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day! :)



HUGS DIXIE DELANIE!

2009-03-13 @ 12:25:05
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0