Nattens dröm

Jag drömde att jag höll i en skallerorm utan skaller i natt. Jag höll den i en evighet, klappade den på huvudet och sa söta saker till den. Helt ologiskt. Jag tar stort avstånd så fort jag upptäcker att jag måste passera en kopparödla(orm). Hur skulle jag kunna hålla en skallerorm liksom? Nej fy, det var ingen höjdardröm direkt!


Det känns i kroppen att jag tränade igår. Men det är skönt.
Och nu ska jag snart bege mig ut på promenad - vet bara inte var jag ska gå. Och jag har ingen aning om vad jag ska äta idag...


Kommentarer
Postat av: sofia

jag ska facktiskt städa idag, kanske tar några bilder då.. ;)



och ja. katrin är helt underbar. skriver på ett härligt ärligt sätt som bara hon kan. :)

2009-01-23 @ 11:02:42
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0