Smidda planer

Idag har det smidits lite planer. Med Elina.
På lördag kommer vi starta eftermiddagen med att promenera till Bra & Begagnat, och efter det en långpromenad (om det inte blir allt för många och tunga inköp!), när vi återvänder hit efter den, så tänkte vi oss lite styrketräning, hon ska visa lite core-övningar tex. Det kommer bli matlagning, och jag har lite tankar på att vi borde ta oss varsitt glas vin till maten - om tjejen inte är allt för onykter från dagen innan  ;).  Efter ätande, så blir det väl lite tv/film. Och hela dagen kommer fyllas med random talk. Kanske lite spaning inför sommarens jakt på ödelagda place! Det kommer bli toppen!


Nu ska jag ta några vindruvor och lägga mig och se desperate housewives.
Imorgon ska här städas. Dammsugas och dammas. Inhandlas ny duk på hemtex och kanske även något mer. 250 kr i presentkort där. Och hemtex har mycket smått och gott som alltid är bra...!


Godnatt people!

Kommentarer
Postat av: fanny

hej gumman :) jag är påväg till lyra nu. trött som bara den.. men men! va bra att du blir glad. jag blir jätteglad av dina också. det är kul att ha en läsare som faktiskt kommenterar. annars känns bloggandet ganska tråkigt i mellanåt :( självklart kan jag det.. men vad är det för någonting? ^^ morfar4 vet ju säkert.. lät som någon choklad? :D hopopas du får en mysig dag! vi hörs sen :) puss&kram!

2009-01-15 @ 07:48:34
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0