Stockholm den 30e

Nu är jag hemma efter en dag hos mamma & pappa. Köttbullar och äkta potatismos (så otroligt gott). Och så bakade jag muffins med hallon i. Och så hanns även en kort promenad med, men det blåste och var så otroligt kallt, så den blev inte lång. Lite kattvärme i knä och en sprakande brasa.

Jag har beställt tågbiljetter nu, till mig, mamma och moster bettan. Vi ska åka till stockholm den 30e över dagen. Jag ska försöka styra en dejt med två kusiner som bor där, och så hoppas jag även att min syster åker dit. Det kommer bli kul tror jag!

Kvällen har inte så mycket att erbjuda, jag funderar på att göra en fruktsallad modell mindre och utan fruktcocktail, och äta det till ett avsnitt av desperate housewives. Men innan jag äter något annat ska jag äta lite mammabakat bröd som jag fick med mig. Gott! Funderar dessutom på att baka bröd i veckan, någon som har tips på något gott bröd?

Kommentarer
Postat av: dookie

Mysig dag du verkar haft :) Min mamma brukar baka ett bröd med russin, aprikoser och nötter som är riktigt saftigt & gott. Nu kan jag inte receptet, men prova att slänga i lite frukt och nötter vettja!

2009-01-18 @ 19:30:54
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. Ja det är det :)

2009-01-18 @ 20:57:38
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0