Träning & promenad

Alarmet ringde som det skulle vid 07.30. Men så tänkte jag att jag skulle somna om tills alarm nr 2 började ringa. Tji fick jag. Verkade som att grannen satta upp en hylla eller en jävla massa tavlor. Tro mig, det var ett hamrande som inte slutade strax före 9. Eller så drömde jag. Drygt var det. Men på något underligt sätt var kl 08.45 då jag klev upp. Vet inte vad som hände där riktigt.

Just nu tar jag en paus mitt i träningen. Jag känner mig faktiskt otroligt duktig som tränar litegrann varje morgon. Helt otroligt faktiskt. Lite galet och inte alls jag egentligen. Men det är bra. Det känns bra. Lite träning och oftast some kind of promenad. Idag ska jag tex träffa Jerker för en fika (bara te för mig minsann) kl 11. Jag tänkte att jag skulle kliva hemifrån vid 10 (om jag hinner bli klar tills då...), för att hinna promenera en timme innan, det är toppenbra!

Jag känner att jag borde utforma massor av personliga brev som jag kan ta med upp på stan och lämna in, men det tar emot. Och det känns jobbigt, för jag vet att jag måste ta tag i det snart - så, varför skjuter jag på det?

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0