Underbara Nilo!

Jag har en fullkomligt underbar vän vid namn Nilo. Vi träffades på stan idag, och hon frågade om hon fick bjuda mig på lunch. Det blev en lunch på café Java. Jag syndade och åt lasagne (rött kött), men ack så gott det var. Efter det en kopp grönt chaité. När vi ätit strosade vi runt på stan, rusade ifrån kylan, in i varma butiker och när vi kände att vi fått nog av butikerna begav vi oss hem till mig. Vi drack té, kollade på filmer med övergivna place och filmer med söta kattungar...

Sen bar det iväg till gymmet, den fina tjejen ville bjuda mig på en engångsentré på gymmet på 70 kr. En engångsentré som sen slutade med ett provapå- kort, vilket gäller 3 gånger. För 150 kr. 150 kr som hon bjuder mig på för att mitt pengaläge är som det är. Är inte det underbart fint av henne?

Så, nu har gymmusklerna jobbat, jag känner mig matt i vissa utav dem, och jag känner mig på topp!

Thank you honey!!!

Kommentarer
Postat av: nilo

vad gullig du är!! blir ju alldeles rörd när du skriver så fina ord :) älskar dig vännen, du är värd allt!

2009-01-22 @ 21:25:22
Postat av: Karin

roligt att höra:) ha en kanonfin fredag!!

2009-01-23 @ 10:08:11
URL: http://KarinOlofsson.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0