Underbart väder!

Idag är vädret sådär otroligt jättefint! Jag känner att jag både vill och måste gå ut på en promenad, men jag är fortfarande placerad i det läget där jag tycker det är mycket roligare och lättare att komma ut på en promenad med någon. Och denna någon har jag inte i nuläget, idag. Så jag får se till att ladda in några nya favoritlåtar på mobilen och sen traska iväg och lyssna på favoritlåtarna i min handsfree som är glapp, så att jag bara hör på ena.

Annars idag ska jag inte göra någonting speciellt. Sitta och glo lite på platsbanken - as usual, tråkigaste hemsidan som någonsin existerat, jag hatar den! Och så ska jag även slappa, vilket jag känner att jag kan tillåta mig att göra om jag tar den här promenaden. Kanske baka bröd också, kanske. Imorgon ska jag nog laga god köttgryta, jag känner att det är dags för en sån igen!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0