Vi ska vandra en evighet...

Jag vaknar och ser desperate housewives, jag ligger kvar och ser ett extra avsnitt innan jag ens börjar tänka på att gå upp, jag äter frukost till desperate housewives, och ser ett avsnitt till bara för att, jag äter mat till desperate housewives, jag äter kvällsmacka/smoothie till desperate housewives och till slut, så somnar jag in efter ett par avsnitt av desperate housewives. Jag är beredd att säga nu; "jag börjar bli besatt!"


Nu ska jag markera mina ögon med svart, jag ska ge mina ögonfransar en smak av mascara, jag ska jämna ut huden med puder, och så till sist dra på en liten släng rouge. När det är klart ska jag möta Sofia och luncha med henne. Mr Nikon ska med, och efter ätandet ska vi vandra en evighet för att hitta en sjö, och när vi har hittat sjön så hoppas jag innerligt att isen håller för att stå på. Annars måste vi vandra den långa vägen tillbaka, och hitta den lekpark jag tänkt mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som ett trevligt helgnöje! "antecknar i kalendern."



En plats jag kan tänka mig som är fin är ut mot naturens hus, längs ån och ut där... Vet du vart jag menar? :)

2009-01-05 @ 12:17:43
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: dookie

DH kan vara den bästa serien någonsin! Speciellt de äldre säsongerna, nu börjar det balla ur :P

2009-01-05 @ 16:17:55
URL: http://dookie.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0