Dagens misslyckande


Ännu en gång har jag misslyckats med att göra chokladpudding. Vad beror det på? Okej, jag erkänner. Jag har inget decilitermått, så jag vet inte om mängden mjölk jag tar blir rätt. Men man har väl en viss känsla och ett visst ögonmått. Idag tog jag mjölk så jag fick för mig att det var Lite mindre än det bör vara. (Och det brukade alltid bli perfekt förr i tiden när jag gjorde så!) Men det vägrar stelna. Och jag kan omöjligt ha tagit för mycket mjölk. OMÖJLIGT! Som sagt, ett visst ögonmått och känsla har man, det har varje människa. Men trots det, så misslyckas man. Säkert pga att jag är sjuk, och verkligen Ville ha den här lagom dallriga chokladpuddingen, just för att jag liksom tycker synd om mig själv idag, sådär som man får göra när man är en person som är sjuk så himla sällan!

Kan även nämna att jag promenerade till Konsum idag. Hade byltat på mig skapliga lager med kläder, för jag var rädd att jag skulle frysa ihjäl.
Det var den första gången någonsin som jag tyckt det var jobbigt att handla. Var så himla trött när jag kom hem igen! Men nu har jag i alla fall lite bröd, frukt, bacon, mjölk & isté.


Jag vill till din famn, faktiskt!
O.



Alltså nu är det pest. Jag är rädd att det blir en såndär natt igen,
då den som bor vägg i vägg med mig, spelar kass musik under nattens sena timmar.
Den som bor där umgås med en jävla massa folk (låter det som) nu.
Och spelar musik. Den här gången är det inte ens bra musik som sist.
Det är diverse smörig radiopop. Droppen var R Kellys I believe I can fly.
En ännu värre droppe var när ett flertal personer började skråla med i den,
och gjorde den (om möjligt) ännu mer crap. Skärpning.
Jag har ju inga högtalare än, så jag kan ju inte konkurrera ut er!


Kommentarer
Postat av: ELIN

BRA DÄR!!! Mycket bra! Nu blev jag nöjd ;) Slipper jag tänka för mycket, bara mest på vem O kan vara. :P

2007-11-13 @ 21:18:30
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: ELIN

Jepps, det var ett tag sen nu.. Sorgligt, men det var tvunget att ske. Jag är en fri människa. Usch, trist. Hur är det med dig då? :)

2007-11-14 @ 06:28:02
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: mulin

ANMÄL DOM TILL HYRESVÄRDEN!!!

2007-11-14 @ 13:59:49
URL: http://mvp.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0