Jag tycker om städskåp


Jag tycker om lukten i städskåp. Eller, i alla fall så tycker jag om lukten i Mitt städskåp,
(Tänk om till Skrubb varje gång jag skriver skåp...)
Det är en kombination av rengöringsmedel, ny dammsugare & massa småsaker.
Kalla mig konstig. Men jag skulle säkert kunna stå och andas i mitt städskåp flera minuter.

Jag fick en stöt idag. Jag fattade inte varför jag inte fick igång datorn,
så jag böjde mig över den och hade händerna på den.
Skulle kolla nåt bland alla kablar. Och plötsligt så far det en
elektrisk ström genom hela mig, almost.
Resulterade i hjärtklappning några extra sekunder,
samt funderingar på om håret reste sig på huvudet eller inte.
Förmodligen inte. Men - det hade varit spännande om det hade gjort det.

Huvudvärken är extrem idag. Den slår sönder huvudet inifrån,
sakta men säkert. Och smärtsamt är det.
Plus att jag fryser för att det drar ifrån min kära balkongdörr.

Har haft min första tvättid idag. Fick igång en maskin med vit tvätt - dvs enbart strumpor xD
De andra maskinerna fick jag inte igång.
Så nu har jag precis haft min andra tvättid, där jag körde i den maskinen
som jag fick igång.
Nu ska jag strax ner och hämta kläderna och hoppas att de är torra.


Pssst. Jag börjar på comhem igen.
Volvo och deltiden och folket var underbart,
men resultatet i plånboken var mindre underbart!

Kommentarer
Postat av: Sanna

God dag! Hur står det till? :)

2007-11-07 @ 14:32:46
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Svar: Jo det är fint här :)

2007-11-07 @ 22:19:48
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0